*K*

*K*

18 Mart 2010 Perşembe

Günaydınlarrrrrrrrrrrr:)

Bugün okulum yoook !:)) Ama sabah daha yataktan kalkmadan yapıcak aslında çok şeyim olduunu farkettimm.. Bulaşık&çamaşır ikilisini hallettim şimdide kahvaltımı yapıyorumm.. Evet dietteyimm puff ekde ekmek kalmadığı için altınbaşak kullanıyorum... Acaba yumurta yada kaşar peynir hayatıma ne zaman girer... Heerr neysee evi toparlamam lazım aslnda butfak banyo salon şahane gerisi bahane mantığıyla odama girdim ve çıktım o kıyafet yığını zaten toplanamaz diye düşünüyorum! :)) Reale gitmem gerek süt ve meyve almalıyım sonra solaryuma gitmeliyimm ve arabamı yıkatmalıyım. Ayrıca arabamın sağ farı kendi kendine sönmüş yanmıyo küsmüş heralde hahahah :D Onu da yaptırmam gerek ayrıca salı günü çooook önemli 2 midterm var Allah sonumu hayretsnnnnnn..
AYYY ayrıca 24ü gecesi annemle Palandökene gidicezzzz..Kaymayı çook özledim ztn 2 yıldır gidemiorum uludağa bilee. Sonra annem bana dediki bir de Sudan hakkında bilgi topla bakalımmm bi süpriz var gene dedi.. Sudan nasıl bir yer acaba? :S garip geldi ama olsunn.. :) Sadece şöyle bilgiler edindim; Kombassan Holding, Afra Alışveriş Merkezleri`nin yurtdışındaki ilk halkasını Sudan`ın başkenti Hartum`da açtı. Sudan`ın Akmerkezi olarak nitelendirilen MZK-Afra`da, 600 kişi kapasiteli 3 sinema salonu, bowling salonu, çocuk eğlence merkezi, 6 adet fast food alanı, güzellik merkezi, spor salonları, restoranlar, kafeteryalar yer alacak. Ayrıca, uluslararası markaların büyük ilgi gösterdiği 100`e yakın mağaza ülkenin zengin kesimine modern yaşamın olanaklarını sunacak. Bu konuda meraklıyımm ama mağazaların neler olduğunu bulamadımmmm...

1 yorum:

  1. Unfortunately I don't understand what you are saying but you are so cute! Welcome to blogging world!
    Stop by http://memyselfandshoes.blogspot.com
    xxx

    YanıtlaSil