*K*

*K*

18 Mart 2010 Perşembe

kilolar milolar

Eveeeettt son zamanlarda bir kilo artışı farketmiş ve haftanın 3 günü spora başlamıştım ancak yetmediğini fark ettim ve diyetisyenime gittim sonuççç olarak beni bol çikolatasız burgersız hatta ve hatta en üzen şey içkisiz günler haftalar ve aylar başlıyorr...
Ayrıca diyet listemi paylaşmak istedimmm...
Sabah: Beyaz peynirli tost şekersiz çay
Ara: 1/2 paket diet bisküvi / 1 adet meyve / 5-6 adet badem+fındık  (bir kısmını seçmem gerek)
Öğlen: 1 porsiyon et (100gr) Salata 1kutu ayran 1dilim kepekli ekmek
Akşam: 1 porsiyon sebze yemeği salata 1 kase yoğurt 1 dilim kepek ekmeği
Gece: 1 adet meyve yatmadan öncede 1 bardak süt (light)
boooolll bollllll su ! :)
EVETTT KOLAY GELSİN BANA !

1 yorum:

  1. offf
    I'm such a loser yaaa dayanamadım we içtim bgn !!! off AMA 1TANE! tek bir rakıcık hihihi:)

    YanıtlaSil